11 Ocak 2014 Cumartesi

SOKAKLAR... STREETS

Uzunca bir aradan sonra herkese merhaba :))) Bugun havanin guzelligini firsat bilip Nisantasi-Tesvikiye turu attim..Ve insanlarin stillerini inceledim.Kadrajima o kadar cesur ve sik insanlar takildi ki onlari telefonumun bellegine kaydetmeden yapamadim:))Tabiki en dogal ve haberleri olmayan tavirlariyla fotograflandilar..:))Trendleri sokaklar belirledigine gore artik her hafta baska semtlerin insanlarini  fotograflayip sizlere sokak modasiyla ilgili ipuclari verecegim ;)) cekimlerin hepsini bugun yetistiremedim devami en kisa zamanda blogda olacak..:) Ama gozume carpan en guzel kombini cizmeye calistim ve alternatif parcalari sizin icin arastirdim.Umarim sizlerde begenmissinizdir ;)
Kalp desenli kisa etege bayildim :))yalniz buyuk ihtimal Topshop magazasinin eski sezonundan alinmis bir etek .Ben de bu sezonun trendi olan ekose etegi alternatif olarak kullandim..:)
Sevgiyle kalin ;))

Hiç yorum yok: